co chwilę nie działający serwer a abonament wykupiony
Wyświetleń: 2167
Odpowiedzi: 9
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
#1
znowu nie działa serwer... ze zdumieniem muszę stwierdzić, ze codziennie serwer jest po kilka,kilkanaście godzin niedostępny. Zastanawiam się jak to się ma do faktu, iż niektóre osoby opłacają miesięczny abonament , a sytuacja jest taka, że z usług korzystać nie mogą i ponoszą niepowetowaną stratę nie mogąc korzystać z rozgrywki online


#2
znowu nie działa serwer. ze zdumieniem muszę stwierdzić, ze codziennie serwer jest po kilka,kilkanaście godzin niedostępny. Zastanawiam się jak to się ma do faktu, że niektóre osoby opłacają miesięczny abonament , a sytuacja jest taka, że z usług korzystać nie mogą i ponoszą niepowetowaną stratę nie mogąc korzystać z rozgrywki online


#3
Pisanie czarną czcionką na ciemnym tle i dublowanie postów nie jest dobrą formą zwrócenia na siebie uwagi...
Co do samego problemu jedyne co udało mi się wykopać z regulaminu:
Cytat:Ekipa nie ponosi odpowiedzialności za stracone przedmioty, profity, waluty itd. spowodowane błędem, bugiem, czynnikami zewnętrznymi jak atak DDos, nieodpowiednim działaniem użytkownika, jak i jego postępowaniem spowodowanym wprowadzeniem ów użytkownika w błąd (§4.3) przez innego użytkownika lub źle zinterpretowanej przez niego instrukcji.
Domyślam się, że serwer nie jest restartowany tak sobie, tylko jest to wymagana czynność spowodowana przez czynnik zewnętrzny najczęściej błąd.


#4
Szanowny Panie.
Nie chodzi mi o utracone rzeczy , profity, itd. gdyż serwer może się zawiesić . To oczywiste. Nie chodzi mi także o zwrócenie uwagi na siebie jak Szanowny Pan podnosi , tylko na fakt, iż serwer co jakiś czas jest nieosiągalny przez wiele godzin i nie jest to związane w mojej ocenie z restartowaniem , tylko prawdopodobnie nieodpowiednimi wymogami technicznymi lub brakiem w miarę szybkiej reakcji przez osobę nadzorującą w sytuacji , gdy serwer nie odpowiada. Post został zdublowany właśnie z tego powodu, iż wpisał się czarną czcionką . Postem tym jedynie wnoszę jako pełnomocnik moich dzieci korzystających z serwera, aby osoby odpowiedzialne za jego obsługę starały się nie dopuszczać do sytuacji , ze jest on niedostepny przez wiele godzin i reagowały sprawnie na dochodzące do nich sygnały o problemie wysłanym z tejże strony , gdyż to rodzice muszą wysłuchiwać narzekań swoich miluńskich.
Pragnę także nadmienić, iż dzieci moje są bardzo zadowolone i bardzo sobie chwalą ten serwer , co w przypadku jego niedostępności po prostu wprawia je w złość.
temat zamykam.
Z wyrazami szacunku
ojciec Murakasiimo


#5
Właściciel robi co może aby nie dochodziło do takich zdarzeń ale nie jest maszyną by monitorować wszystko 24/7. I na pewno też nie jest zadowolony z faktu, że serwer co jakiś czas odmawia posłuszeństwa.


#6
Mi jest bardziej przykro gdy serwer nie działa niż każdemu użytkownikowi, bo to na moich barkach spoczywa piecza robienia wszystkiego by działał w sposób ciągły, lecz zdarzają się sytuacje gdy serwer wywali "focha" a ja mogę być niedostępy np z takich powodów jak praca po 12h, dom, rodzina, rzeczy ważniejsze a że nie jest to organizacja nie mam osób którym mógł bym powierzyć pełne prawa do serwera (inaczej nie istniał by od 2013r).

Serwer jest skromny, nie jest częścią "złotówkojadców" tylko jest mój, prowadzony przeze mnie a ja jestem taka sama osobą jak każdy z Was, serwer prowadzę bo cieszy mnie radość użytkowników którzy dobrze się bawią grając na naszym serwerze.

Nikogo nie zmuszam i nikogo nie odstraszam, kto chce to gra, kto nie to nie.

Ja staram się jak mogę, proszę znaleźć serwer który nie zarabia na siebie, ma tylu użytkowników a i tak jego właściciel współgra ze społecznością i działa na ich korzyść nie wymagając niczego w zamian.

Pozdrawiam i proszę o zrozumienie lub zmianę serwera na "lepszy"

P.s.: Zanim ktoś powie że serwer zarabia na ItemShop to na nim jest historia kto kiedy co kupił, poza tym serwer przez trzy lata działał bez ItemShopu i bez zarobku, teraz ItemShop jest a zarobku i tak nie ma.




Koszty utrzymania sieci w skali miesiąca 150,-/200,-
Ceny Przychodu na rzecz "portfel" serwera względem ItemShop.:
Koszt z VAT (Cena klienta za SMS)
Do portfela Trafia (co ja dostaję, a raczej mój usługodawca)

[Obrazek: TakieTam.jpg]
Odkąd jest IS do serwera zamiast 100% dorzucam się 70%, (serwer mnie utrzymuje "ironia")

ItemShop do 7 dni zostanie zamknięty wraz z rangami Vip/sVip.Za 20/30% nie dam sie wytykać palcami ;)


#7
Ok .Rozumiem . Zwracam honor. Myślałem , ze wszyscy użytkownicy opłacają miesięczny abonament i jest to serwer komercyjny . Doczytałem , że faktycznie bardziej to taka organizacja społeczonościowa, a udział w zabawie mozna brać także bez abonamentu .
Z wyrazami szacunku
Murakasiimo


#8
Natomiast nie podoba mi się, że kupując jajko spawnujace krówkę sms-em przez tydzien nie otrzymałem go ... Zgłosilem problem przez formularz i w piątek miałem je otrzymać, ale mamy już wtorek i nadal ich nie mam ... trochę to zniechęca taka sytuacja do robienia zakupów . Dzisiaj coś kupię przez sms i od razu nasuwa się pytanie : kupić, czy może nie ma sensu, bo zakup otrzymam za tydzień albo dwa...


#9
Dame ciekawe masz te informacje XD Bo mnie to się wydawało, że sklep robiony jest na pluginie, który automatycznie nadaje zakupione rzeczy za pomocą SMS. Pamiętaj by być ONLINE na serwerze oraz podać POPRAWNIE Nick! Myślisz, że jest to napisane od parady? ;) Nie jest napisane, że wysyłaj SMS tylko jak Doks jest na serwerze tylko koniecznym jest by samemu być online wysyłając.
Tak jak mówisz jest podczas promocji gdy dostępne są inne formy jak np. przelw. Wtedy Doks nadaje ręcznie.
Więc nie zrzucaj na nieobecność Doksa winy, którą prawdopodobnie ponosi plugin ;)


#10
Tak, automatycznie, tylko nie moge na kazde wezwanie odpowiadac "dodaniem przedmiotu", jezeli serwer byl online i gracz na serwerze to powinien sie zglosic do uslugodawcy sms, jezeli serwer byl off/gracz offline to moge upomniec za bledne kupno uslugi i ja nadac recznie.

To wymaga przeszukiwania logow, nie pominieciu tej sprawy w natloku innych.

Kazdy kto mi zglasza problem mysli "na pewno tylko ja mam sprawe a doks zapomina, nie odpowiada"

Graczy/zglaszajacych jest kilku/kilkunastu, ja jestem jeden.

Postaram sie w miare "szybciej" dzialac.

Tymczasem zamykam i z problemem sklepu prosze zwracac sie do uslugodawcy ([Linki widoczne tylko dla zalogowanych użytkowników!]
[Zaloguj się danymi z serwera lub kliknij by się zarejestrować!]
) jezeli to on zawinil lub do mnie na pw jezeli to gracz popelnil blad.


Wątek zamknięty 



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości Kontakt z właścicielem serwisu. Napisz do nas... Wyślij