Ankieta: Zmieniamy poziom trudności?
Ankieta jest zamknięta.
Tak, na trudny.
28.57%
4 28.57%
Tak, na średni.
64.29%
9 64.29%
Nie, obecny tryb mi odpowiada.
7.14%
1 7.14%
Razem 14 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

Poziom trudności
Wyświetleń: 3329
Odpowiedzi: 15
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
#1
Witam!
Przychodzę do was z propozycją dotyczącą poziomu trudności, jak wiadomo na serwerze jest ustawiony na easy, co według mnie jest przesadą biorąc pod uwagę iż nie grają tu dzieci czy amatorzy minecrafta, a kitów i skrzynek z których dropi uzbrojenie jest mnóstwo. Więc proponuję zwiększyć poz. trudności do hard, mogę stwierdzić z całą pewnością iż będzie to dobra zmiana, gracze zabijają moby bez problemu nawet z najgorszym eq. Zwiększając poziom wrogie moby będą zadawać większe obrażenia, mogą zespawnować się ze zbroją i bronią w dodatku zaklętą, niektóre dostaną nowe umiejętności np. zombie będzie niszczyć drzwi, pająki będą posiadać efekty typu regeneracja czy niewidzialność a jaskiniowe truć graczy. Zmiana również obejmie mechanikę głodu, przypadków losowych itp. Dzisiaj zapytałem się kilku weteranów serwera co sądzą o tym, odpowiedzi były pozytywne. Przykładowo: głupio było mi oglądać wczorajszą walkę gracza posiadającego diamentową zbroję ze smokami, których pokonuje bez otrzymania większych obrażeń, co to jest za walka?! totalny brak satysfakcji. Survival polega na przetrwaniu, gracz ma starać się przeżyć, co jest świetnym wyzwaniem z możliwością ułatwienia gry poprzez serwerowe dodatki. Proszę was o wypowiedzenie się na ten temat.
Nieprzekonałem? To zapraszam: [Linki widoczne tylko dla zalogowanych użytkowników!]
[Zaloguj się danymi z serwera lub kliknij by się zarejestrować!]


Odpowiedz
#2
Jestem za.


Odpowiedz
#3
Ja tam jestem częściowo za bo można by zwiększyć poziom trudności ale nie na hard bo może i jest sporo doświadczonych graczy ale i słabsi też się trafiają.


"Możecie sobie na nas pluć, oblewać nas gorzałą czy obrzucać jedzeniem. W większości przypadków skwitujemy to tylko śmiechem i zapomnimy o sprawie. Jednak nigdy, ale to nigdy, nie wybaczymy tym, którzy krzywdzą naszych przyjaciół!!!"
Odpowiedz
#4
Nowi gracze będą traktowani łagodniej dzięki local difficulty przez parę godzin od pierwszej wizyty na serwerze, na poziomie trudnym nowy gracz będzie posiadał ld 2,25 co nie pozwoli na spawn jakichkolwiek mobów z efektami, umiejętnościami i uzbrojeniem, sądzę że w godzinę da radę ogarnąć sie ale dopiero po kilku godzinach napotka "zjawiska" typowe dla tego poziomu. Dla niedoświadczonego gracza jedynym problemem zostają duże obrażenia od mobów, hmm można dołożyć do kitu startowego jedzenie na regenerację życia.


Odpowiedz
#5
Owszem to serwer gdzie jest dużo weteranów Minecraft, ale mylisz się z tym, że nie przychodzą tu dzieci. Dla niektórych przeżycie nawet w obecnych warunkach jest czasami kłopotliwe  Dodajmy fakt, że jeżeli ktoś ma ochotę na emocje związane z przeżyciem na poziomie hard - właśnie takich konkretnych serwerów szuka. Przeciętny człeczyna biega po kopalniach, buduje domek i opiekuje się owcami, a nie gania w nocy na wojny krzyżowe z mobkami. Jeżeli jest się nowym w tej grze to "godzina" nie wystarczy żeby nauczyć się tego co wie weteran. Tyle ode mnie, dołączam ankietę do tematu, zapraszam do głosowania.


Jeśli wydaje Ci się, że jesteś najmądrzejszym człowiekiem na świecie, to wiesz co? Masz rację! Wydaje Ci się..
Odpowiedz
#6
jo tyz


To nuda samotności odtrąca...

Bo to społeczność tworzy serwer żywym.
Odpowiedz
#7
Easy zbyt easy, hard zbyt hard ;)
Jeśli już, to średni


Ubi lex, ibi poena
Odpowiedz
#8
Całkowicie zgadzam się z Crashem.
Myślę, że hard mógłby niektórym odebrać przyjemność z grania.


[Obrazek: fOtB5Iw.png]
Odpowiedz
#9
No dobra to i ja coś napiszę od siebie a jako, że jestem chyba dość dobrze znany z różnych dziwnych pomysłów to i tym razem nie zwiodę XD

Oczywiście to będą czyste spekulacje nie poparte z mojej strony jakimikolwiek dowodami na to, że takie coś wgl jest wykonalne XD
Uważam, że ciekawym rozwiązaniem było by coś w stylu dynamicznej zmiany poziomu trudności. Im dłużej gracz tym masz trudniej. Przydał by się jakiś skrypt a może plugin jeżeli istnieje by to kontrolować i może by wtedy stworzyć ranking takich hardcorowców :P Poziom ten był by obliczany na podstawie jakichś tam wytycznych typu wykopane diaxy, zabite moby, pokonany dystans, czas online. A gdy gracz ginie spadał by o połowę.
Wraz ze wzrostem poziomu trudności moby neutralne mogły by się także stawać agresywnymi. Zadawane obrażenia maleć, ilość dostępnych serduszek spadać, różne takie tam bajery.
Tryb ten byłby dobrowolny czyli jeden gracz np bił by zombie po 0.1 serduszka diamentowym mieczem a inny dalej grał by sobie na eazy z tym, że jego nick nie widniał by na topliście elitarnych hardcorowców XD

Mam tylko problem z tym jak wyglądały by walki pomiędzy takimi graczami :/ Ale w sumie "chciałeś hard survival to masz" XD

Prawda, że nie zawiodłem Was? Fsmile


Odpowiedz
#10
Ostatnio patrząc na beznadziejną grę (xd)niektórych graczy postanowiłem że jednak zmienię zdanie - jestem za podwyższeniem do medium i z tego co widzę znaczna większość graczy popiera tą zmianę, zostało mi zadać pytanie - kiedy zostanie podwyższony?


Odpowiedz



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Menu